Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Συνέντευξη Georgio-x




πριν ξεκινήσουμε την «ανάκριση» θα ήθελα να μας πεις δυο λόγια γιασένα georgio..


O Georgio-X...γεννήθηκe στις 20/8/1994 και μεγάλωσε στο Ηράκλειο της

Κρήτης. Από μικρός προσπαθούσε να ασχοληθεί με τη μουσική και πάντα

αυτό ονειρευόταν.
Από πολύ μικρός του άρεσε να βάζει στόχους στη ζωή
του και να προσπαθεί να ανεβαίνει σκαλοπάτια, για να πραγματοποιήσει τα
όνειρά του με αργά και σταθερά  βήματα καθώς σημαντικό κομμάτι στη ζωή
του παίζει η οικογένεια του  που έχουν μια καλή σχέση και τον στηρίζουν
σε κάθε του βήμα.
Στα 16 του χρόνια σταμάτησε το σχολείο  και συνέχισε σε μια δημόσια σχολή
κομμωτικής. Στον ελεύθερο χρόνο του γράφει τις σκέψεις και τα
συναισθήματά του και τα μετατρέπει σε στοίχους. Έχει εργαστεί από πάρα
πολύ μικρή ηλικία σε πολλά νυχτερινά μαγαζιά της Κρήτης.  Επίσης
ασχολήθηκε με PR δημόσιες σχέσεις και για λίγο με φωτογραφίσεις και
τώρα ήρθε η ώρα, λίγο πριν κλείσει τα 18 του χρόνια, να κάνει τ' όνειρό
του πραγματικότητα, καθώς κυκλοφορεί το πρώτο του digital song από την
V.M.I.(Venery Music International) με τίτλο "ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ".


Με το τραγούδι πως αποφάσισες να ασχοληθείς;

μου άρεσε από πολύ μικρός πάντα ονειρευόμουν να κάνω κάτι στον χώρο 
αυτό και όταν μου δόθηκε η ευκαιρία απλά την άρπαξα.

Πόσο εύκολο είναι για ένα νέο καλλιτέχνη να καταφέρει 
να μπει στο τραγούδι χωρίς να γνωρίζει κανέναν, 
χωρίς να έχει το μπαμπά ή τη μαμά στο χώρο;




είναι πολύ εύκολο όταν έχεις δίπλα σου στα άτομα που τον πιστεύουν στο ταλέντο 
και στη φωνή σου τότε απλά όλα συμβαίνουν, εγώ νιώθω πολύ τυχερός που συνεργάζομαι με τη δισκογραφική μου εταιρεία την V.M.I. (Venery Music International) Που έχει πολύ καλές δημόσιες σχέσεις όπου είναι και το άλφα και το ωμέγα στο χώρο αυτό.
Πσε προωθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε όλα τα  M.M.E  οπότε αν έχεις και λίγη τύχη απλά όλα συμβαίνουν.


Μια καλή εξωτερική εμφάνιση πόσο βοηθάει στην επιτυχία;

Φυσικά και βοηθάει η εξωτερική εμφάνιση είναι το 50 % της επιτυχίας 
γιατί καλώς η κακώς στις μέρες μας η εμφάνιση ή εικόνα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο...θα πρέπει να έχεις το πακέτο που λένε για να κάνεις κάτι στο χώρο αυτό. 

Πόσο σε αγχώνει η οικονομική κατάσταση 
της χώρας τώρα που εσύ κάνεις τα πρώτα σου 
βήματα στη δισκογραφία;



Θα σου πω...πριν απευθυνθώ στη 
δισκογραφική μου εταιρεία πάρα πολύ αλλά τώρα ηρέμησα... 
όταν είδα πως παρόλο την κρίση η V.M.I. 
επενδύει στο καλλιτέχνη σε μεγάλο ποσοστό !


Πραγματικές φιλίες υπάρχουν στο επάγγελμα σου πιστεύεις;


Είναι πολύ νωρίς για να σου πω με σιγουριά αλλά δεν 
νομίζω πως δεν υπάρχουν...! Έχω πολλούς φίλους 
και γνωστούς τραγουδιστές! όποτε θέλω να πιστεύω πως ναι...   


Ποια ήταν τα ακούσματα σου από παιδί;
Άκουγα τα πάντα, δεν μπορώ να ξεχωρίσω 
κάτι συγκεκριμένο.


Σήμερα ακούς τα ίδια πράγματα;

Ναι φυσικά!

Εσύ που θα τοποθετούσες τον εαυτό σου, στους 
εμπορικούς ή στους έντεχνους;?


Δεν θα τον τοποθετούσε πουθενά, ένα τραγούδι 
έκανα είναι πολύ νωρίς για να καταταχθώ σε 
κάποια κατηγορία θα σου απαντήσω στην 
επόμενη δουλειά μου!!


Πως ήρθε η πρόταση για τη πρώτη δισκογραφική δουλεια σου ;
Μιλούσα αρκετό καιρό με τους παραγωγούς της εταιρείας μου 
αλλά ποτέ δεν το αποφάσιζα να το κάνω... Περίμενα να νιώσω 
έτοιμος για να δώσω αυτό που ακριβώς ήθελα! 
και όταν το αποφάσισα ήταν... θέμα ημερών η υπογραφή του 
συμβολαίου και η ολοκλήρωση του πρώτου τραγουδιού ...!


Ποια είναι η άποψή σου για τις δισκογραφικές εταιρείες, 
τα ραδιόφωνα και το YouTube;



Πριν καταλήξω στην V.M.I. έκανα μια έρευνα..!Στις περισσότερες 
εταιρείες από αυτές που έχουν μείνει..οι περισσότερες 
εκμεταλλεύονται τα όνειρα των νέων παιδιών Γι αυτό λοιπόν και 
οι πιο πολλές έχουν κλείσει και πόσες άλλες θα κλείσουν 
γιατί δεν ήταν ποτέ επαγγελματίες.  Για ένα πράγμα χαίρομαι με την κρίση 
οι επαγγελματίες θα επιβιώσουν και τα λαμόγια θα πάνε 
σπίτια τους. οσο αφορά τα ραδιόφωνα παίζουν 
και τα πολύ σημαντικό ρόλο στην προώθηση και 
αναγνωρισιμότητα των καλλιτεχνών. Όσο αφορά 
το youtube είναι ένα πολύ καλό εργαλείο 
για την προβολή στο διαδίκτυο αφού με ένα 
πάτημα μπορούν να σε δουν σε όλο τον κόσμο.

Το να βρίσκεσαι κάτω από μια δισκογραφική στέγη πόσο σημαντικό είναι;


Πολυ.... αισθάνεσαι ασφάλεια γιατί έχεις ανθρώπους να σε συμβουλέψουν 
που είναι έμπειροι επαγγελματίες που έχουν δει και ξέρουν πολλά
 περισσότερα από σένα.! 


Ελεύθερος χρόνος υπάρχει καθόλου; Τι κάνεις όταν 
δεν ασχολείστε με τη μουσική;


Ελάχιστος και προσπαθώ να τον περνάω με φίλους, την οικογένειά μου, 
και ανθρώπους που αγαπώ.

Αφήνω τα επαγγελματικά για λίγο, θέλω να μου πεις πως 
είσαι στη προσωπική σου ζωή αυτό το διάστημα.


Δεν υπάρχει τίποτα! τώρα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να πάει 
καλά το τραγούδι μου! τα άλλα θα έρθουν μετά........  

Τολμώ να ρωτήσω αν είσαι ερωτευμένος αυτό το διάστημα;


Είμαι μονίμως ερωτευμένος με τη μουσική και ειδικά 
αυτή την περίοδο με τη δουλειά μου.


ο τίτλος του νέου σου τραγουδιού είναι ''με προκαλείς'', 
του georgio του αρέσει να προκαλεί, 
και αν ναι με ποιο τρόπο;


Δεν μου αρέσει να προκαλώ είμαι άνθρωπος χαμηλών τόνων, 
ο τίτλος του τραγουδιού μου επιλέχθηκε από την εταιρεία μου.

Υπάρχουν καλλιτέχνες που τους θαυμάζεις και θα ήθελες 
να έχεις μια ανάλογη πορεία;


Φυσικά.... όλοι μας έχουμε είδωλα..

Πόσο σημαντική είναι η τύχη; Πιστεύεις σε αυτή;


Ενίοτε.... πιστεύω πως είμαι τυχερός άνθρωπος αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό... 
πρέπει να προσπαθούμε πολύ για να καταφέρουμε αυτά που θέλουμε! 


Λίγο πριν το κλείσιμο πες μας ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια;


Πρώτα ο Θεός το χειμώνα θα ήθελα να κάνω ένα cd single . και φέτος το 
καλοκαίρι έχω αρκετές live εμφανίσεις.



Σε ευχαριστώ πολύ για αυτή τη συνέντευξη, θα ήθελες να 
προσθέσεις κάτι 
που δεν είπαμε;



Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τους φίλους 
μου σε όσους, με αγαπούν και με στηρίζουν θα ήθελα 
να ευχαριστήσω τον παραγωγό μου και διευθύνων σύμβουλο 
της εταιρείας κ.tony martini , Τον υπεύθυνο παραγωγών 
κ. Νίκο Παπαϊωάννου και όλο το team της 
εταιρείαςΚαι τέλος να ευχαριστήσω 
και σένα πάρα πάρα πολύ!! για τη συνέντευξη αυτή.

Από τον Στέλιο Τζίκα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου